Corona update (23 maart 2020):
Tolk nodig? Een conference call of video is dé oplossing

Op dit moment werken we allemaal thuis om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Toch zijn er gesprekken die door moeten gaan waarbij een tolk nodig is. Had je al gedacht aan een conference call met tolk? Of een videotolk? Tijdens het gesprek hoef je dan niet op dezelfde locatie te zijn als jouw relatie of cliënt en heb je wel het gemak van een tolk.

Conference call met tolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22 of online met deze link.
  2. Er wordt gevraagd naar de gewenste taal.
  3. De verbinding met de tolk wordt gemaakt.
  4. Een instructiebandje wordt gestart.
  5. De verbinding met de cliënt/relatie en de andere gesprekspartners wordt gemaakt.
  6. Let op: wanneer je niet gelijk verbinding kan maken met een van de gesprekspartners toets dan *0# om het opnieuw te proberen, verbreek de verbinding niet.

Download gratis het handige overzicht!

Een conference call is mogelijk met maximaal 5 personen: jij, de cliënt/relatie, de tolk en maximaal 3 andere gesprekspartners. Bij een schaarse taal, kan je beter de conference call met tolk vooraf reserveren. In 80% van alle 200 talen heb je direct een tolk aan de lijn.

Videotolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22.
  2. Geef aan dat je geïnteresseerd bent in een videotolk.
  3. Geef aan welk videoplatform je wilt gebruiken.
  4. Wij denken met je mee over de juiste (technische) oplossing, we ondersteunen de meeste videoplatforms.*
  5. Ons doel is om binnen 24 uur een tolk voor jouw videodienst te hebben!

TVcN blijft 24/7 voor jou beschikbaar. Tolk direct spreken of reserveren? Bel 088 255 52 22 of vraag online aan met deze link.

*Het is belangrijk dat het videoplatform de mogelijkheid biedt om voorafgaand aan het gesprek een deelname link te delen met de tolk.

Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22
Thuiswerken door corona?
Tolk nodig?
Een conference call is de oplossing.

Wekelijkse facturering tot eind april  

 

We merken dat tolkopdrachten op dit moment afnemen. Daarom willen we je in de betalingstermijn van je facturen tegemoetkomen.   

Dit betekent dat we je vanaf donderdag 26 maart tot en met maandag 4 mei wekelijks uitbetalen in plaats van maandelijks. Hierbij een kort overzicht:  

Week   Betreft tolkdiensten   Datum declaratie inzichtelijk   Datum uitbetaling  
13   1 maart t/m 24 maart   Woensdag 25 maart   Donderdag 26 maart  
14   24 maart t/m 31 maart   Donderdag 2 april   Vrijdag 3 april  
15   31 maart t/m 7 april   Woensdag 8 april   Donderdag 9 april  
16   7 april t/m 14 april   Woensdag 15 april   Donderdag 16 april  
17   14 april t/m 21 april   Woensdag 22 april   Donderdag 23 april  
18   21 april t/m 30 april   Zaterdag 2 mei   Maandag 4 mei  

  

We willen benadrukken dat dit om een tijdelijke aanpassing gaat die we vinden passen bij deze uitzonderlijke situatie. We hopen dat dit je wat ruimte geeft. Als je over deze wekelijkse facturering vragen hebt dan kun je mailen naar freelancewijzer@tvcn.nl. 

 

 

Stuur je vragen
naar Frank

Medewerker Human Resource Center +31(6)46933415 Whatsapp Mail

Vragen?