Corona update (23 maart 2020):
Tolk nodig? Een conference call of video is dé oplossing

Op dit moment werken we allemaal thuis om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Toch zijn er gesprekken die door moeten gaan waarbij een tolk nodig is. Had je al gedacht aan een conference call met tolk? Of een videotolk? Tijdens het gesprek hoef je dan niet op dezelfde locatie te zijn als jouw relatie of cliënt en heb je wel het gemak van een tolk.

Conference call met tolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22 of online met deze link.
  2. Er wordt gevraagd naar de gewenste taal.
  3. De verbinding met de tolk wordt gemaakt.
  4. Een instructiebandje wordt gestart.
  5. De verbinding met de cliënt/relatie en de andere gesprekspartners wordt gemaakt.
  6. Let op: wanneer je niet gelijk verbinding kan maken met een van de gesprekspartners toets dan *0# om het opnieuw te proberen, verbreek de verbinding niet.

Download gratis het handige overzicht!

Een conference call is mogelijk met maximaal 5 personen: jij, de cliënt/relatie, de tolk en maximaal 3 andere gesprekspartners. Bij een schaarse taal, kan je beter de conference call met tolk vooraf reserveren. In 80% van alle 200 talen heb je direct een tolk aan de lijn.

Videotolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22.
  2. Geef aan dat je geïnteresseerd bent in een videotolk.
  3. Geef aan welk videoplatform je wilt gebruiken.
  4. Wij denken met je mee over de juiste (technische) oplossing, we ondersteunen de meeste videoplatforms.*
  5. Ons doel is om binnen 24 uur een tolk voor jouw videodienst te hebben!

TVcN blijft 24/7 voor jou beschikbaar. Tolk direct spreken of reserveren? Bel 088 255 52 22 of vraag online aan met deze link.

*Het is belangrijk dat het videoplatform de mogelijkheid biedt om voorafgaand aan het gesprek een deelname link te delen met de tolk.

Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22
Thuiswerken door corona?
Tolk nodig?
Een conference call is de oplossing.

Tolken online aanvragen

De afgelopen 40 jaar zijn voorbij gevlogen waarin we met passie hebben gewerkt om onze dienstverlening iedere dag te verbeteren. Vandaag presenteren we met trots, het online tolken aan vragen. Eenvoudig, gebruikersvriendelijk en snel! Gewoon zoals je dit van ons gewend bent.

De tolkentelefoon ken je waarschijnlijk vanuit je dienstverlening aan je anderstalige cliënten. De tolkentelefoon is een begrip en voldoet nog steeds uitstekend. In dit digitale tijdperk wil TVcN je een gemakkelijk en een sneller alternatief bieden. Een waarbij jij de controle hebt, volledig online en op ieder moment van de dag, zelf een tolk reserveert of direct beschikbaar hebt.

Partners die er al een tijdje mee werken zijn laaiend enthousiast. Jou adviseren we: “probeer het eens uit en wordt net zo enthousiast.”

Nieuwsgierig hoe het online aanvragen werkt? Kijk dan hier alvast voor de instructie.

We horen graag van je, via de tolkentelefoon of via ons nieuwe online platform. De keus is aan jou!
Benieuwd wat een tolk kost? Bereken je prijs met de calculator.

Vragen?
stel ze aan Eva

+31 (0)88 255 52 22 Whatsapp Mail

Vragen over online aanvragen?