Corona update (23 maart 2020):
Tolk nodig? Een conference call of video is dé oplossing

Op dit moment werken we allemaal thuis om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Toch zijn er gesprekken die door moeten gaan waarbij een tolk nodig is. Had je al gedacht aan een conference call met tolk? Of een videotolk? Tijdens het gesprek hoef je dan niet op dezelfde locatie te zijn als jouw relatie of cliënt en heb je wel het gemak van een tolk.

Conference call met tolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22 of online met deze link.
  2. Er wordt gevraagd naar de gewenste taal.
  3. De verbinding met de tolk wordt gemaakt.
  4. Een instructiebandje wordt gestart.
  5. De verbinding met de cliënt/relatie en de andere gesprekspartners wordt gemaakt.
  6. Let op: wanneer je niet gelijk verbinding kan maken met een van de gesprekspartners toets dan *0# om het opnieuw te proberen, verbreek de verbinding niet.

Download gratis het handige overzicht!

Een conference call is mogelijk met maximaal 5 personen: jij, de cliënt/relatie, de tolk en maximaal 3 andere gesprekspartners. Bij een schaarse taal, kan je beter de conference call met tolk vooraf reserveren. In 80% van alle 200 talen heb je direct een tolk aan de lijn.

Videotolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22.
  2. Geef aan dat je geïnteresseerd bent in een videotolk.
  3. Geef aan welk videoplatform je wilt gebruiken.
  4. Wij denken met je mee over de juiste (technische) oplossing, we ondersteunen de meeste videoplatforms.*
  5. Ons doel is om binnen 24 uur een tolk voor jouw videodienst te hebben!

TVcN blijft 24/7 voor jou beschikbaar. Tolk direct spreken of reserveren? Bel 088 255 52 22 of vraag online aan met deze link.

*Het is belangrijk dat het videoplatform de mogelijkheid biedt om voorafgaand aan het gesprek een deelname link te delen met de tolk.

Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22
Thuiswerken door corona?
Tolk nodig?
Een conference call is de oplossing.

Tolkapp voor IOM Balkan 

Alweer een nieuwe ontwikkeling waar TVcN-tolken aan hebben meegewerkt! Dit keer is het een innovatie waarmee we de grenspolitie van Servië en Macedonië helpen bij de intakegesprekken van vluchtelingen.

Tolkapp

Onlangs lanceerden we een app waarmee we de grenspolitie van Servië en Macedonië helpen bij de intake en registratie van vluchtelingen. De app bevat 52 vragen in 6 verschillende categorieën, waaronder gezondheid, persoonlijke informatie en migratieverwachtingen. Alle vragen zijn in 7 verschillende talencombinaties vertaald en ingesproken door TVcN-tolken.

Tolken

We zijn erg blij dat we het IOM met deze taaloplossing op zak helpen. De grenspolitie van Servië en Macedonië voert nu makkelijker de intake gesprekken uit! Tolken onwijs bedankt voor de hulp bij het vertalen en inspreken van alle vragen. Zonder jullie was dit niet gelukt.

Zie hieronder een klein voorbeeld van hoe de app eruit ziet en gebruikt kan worden.

Link filmpje van de app

 

 

Stuur je vragen
naar Frank

Medewerker Human Resource Center +31(6)46933415 Whatsapp Mail

Vragen?