Corona update (23 maart 2020):
Tolk nodig? Een conference call of video is dé oplossing

Op dit moment werken we allemaal thuis om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Toch zijn er gesprekken die door moeten gaan waarbij een tolk nodig is. Had je al gedacht aan een conference call met tolk? Of een videotolk? Tijdens het gesprek hoef je dan niet op dezelfde locatie te zijn als jouw relatie of cliënt en heb je wel het gemak van een tolk.

Conference call met tolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22 of online met deze link.
  2. Er wordt gevraagd naar de gewenste taal.
  3. De verbinding met de tolk wordt gemaakt.
  4. Een instructiebandje wordt gestart.
  5. De verbinding met de cliënt/relatie en de andere gesprekspartners wordt gemaakt.
  6. Let op: wanneer je niet gelijk verbinding kan maken met een van de gesprekspartners toets dan *0# om het opnieuw te proberen, verbreek de verbinding niet.

Download gratis het handige overzicht!

Een conference call is mogelijk met maximaal 5 personen: jij, de cliënt/relatie, de tolk en maximaal 3 andere gesprekspartners. Bij een schaarse taal, kan je beter de conference call met tolk vooraf reserveren. In 80% van alle 200 talen heb je direct een tolk aan de lijn.

Videotolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22.
  2. Geef aan dat je geïnteresseerd bent in een videotolk.
  3. Geef aan welk videoplatform je wilt gebruiken.
  4. Wij denken met je mee over de juiste (technische) oplossing, we ondersteunen de meeste videoplatforms.*
  5. Ons doel is om binnen 24 uur een tolk voor jouw videodienst te hebben!

TVcN blijft 24/7 voor jou beschikbaar. Tolk direct spreken of reserveren? Bel 088 255 52 22 of vraag online aan met deze link.

*Het is belangrijk dat het videoplatform de mogelijkheid biedt om voorafgaand aan het gesprek een deelname link te delen met de tolk.

Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22
Thuiswerken door corona?
Tolk nodig?
Een conference call is de oplossing.

Samenwerking met het KNOV

Vanaf 1 januari 2019 kan je als 1e lijns verloskundige, aangesloten bij het KNOV, gebruik maken van de tolkendiensten van TVcN.

Kosteloos inschrijven

Om gebruik te maken van de  voordelige  KNOV tarieven is een klantcode noodzakelijk. TVcN maakt na ontvangst van inschrijving je nieuwe klantcode en stuurt deze binnen 48 uur retour per mail. Schrijf kosteloos in via het inschrijfformulier
Bent je nog geen lid van het KNOV? Meld je dan eerst aan via de website van het KNOV. De speciale TVcN voorwaarden zijn uitsluitend voor KNOV leden.

Tasnet

Met de nieuwe klantcode vraag je online tolkdiensten aan via Tasnet. De klantcode is gekoppeld aan de speciale  KNOV tarieven en voorwaarden. Met Tasnet vraag je snel  en overzichtelijk online tolkdiensten aan.
Klik voor meer informatie op de link van Tasnet.

Vragen?
Stel ze aan Paul

Branche Consultant Private Market +31 6 46928332 Whatsapp Mail

Vragen of hulp nodig?