TVCN TVCN
Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22

Hoe krijg je zonder problemen een tolkdienst geaccordeerd?

Vaak verloopt het aftekenproces via de TVcN-app probleemloos en weet je precies wat je moet doen. Je kent de werkwijze en de spelregels. Top!

Toch gaat het soms mis door onwetendheid en onbekendheid:

  • Je vraagt bijvoorbeeld om een andere tijd te accorderen dan is gevraagd.
  • Of de cliënt is niet verschenen en jij wel.
  • En wat nu als de gespreksvoerder zelf verhinderd is?

Ter opfrissing en voor iedereen die net start, de spelregels en instructiefilmpje..

Spelregels aftekenen TVcN tolkdienst via App door de tolk:

  • Alleen de werkelijke getolkte tijd wordt afgetekend.
  • De opdrachtgever controleert de tijden en accordeert.
  • De opdrachtgever zet zelf een handtekening in de App
  • Als een tolkdienst niet doorgaat omdat de cliënt niet komt opdagen wordt de tolkdienst met annuleringsreden in de app afgetekend.
  • Als de opdrachtgever er niet is neem je contact op met TVcN, wij bellen de opdrachtgever om e.e.a. af te stemmen.
  • Parkeerkosten zijn voor jouw rekening.
  • Als je te laat komt dan bel je TVcN. Vervolgens bellen wij de opdrachtgever om dit door te geven.

Klik hier voor het instructie filmpje.