Corona update (23 maart 2020):
Tolk nodig? Een conference call of video is dé oplossing

Op dit moment werken we allemaal thuis om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Toch zijn er gesprekken die door moeten gaan waarbij een tolk nodig is. Had je al gedacht aan een conference call met tolk? Of een videotolk? Tijdens het gesprek hoef je dan niet op dezelfde locatie te zijn als jouw relatie of cliënt en heb je wel het gemak van een tolk.

Conference call met tolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22 of online met deze link.
  2. Er wordt gevraagd naar de gewenste taal.
  3. De verbinding met de tolk wordt gemaakt.
  4. Een instructiebandje wordt gestart.
  5. De verbinding met de cliënt/relatie en de andere gesprekspartners wordt gemaakt.
  6. Let op: wanneer je niet gelijk verbinding kan maken met een van de gesprekspartners toets dan *0# om het opnieuw te proberen, verbreek de verbinding niet.

Download gratis het handige overzicht!

Een conference call is mogelijk met maximaal 5 personen: jij, de cliënt/relatie, de tolk en maximaal 3 andere gesprekspartners. Bij een schaarse taal, kan je beter de conference call met tolk vooraf reserveren. In 80% van alle 200 talen heb je direct een tolk aan de lijn.

Videotolk aanvragen:

  1. Bel 088 255 52 22.
  2. Geef aan dat je geïnteresseerd bent in een videotolk.
  3. Geef aan welk videoplatform je wilt gebruiken.
  4. Wij denken met je mee over de juiste (technische) oplossing, we ondersteunen de meeste videoplatforms.*
  5. Ons doel is om binnen 24 uur een tolk voor jouw videodienst te hebben!

TVcN blijft 24/7 voor jou beschikbaar. Tolk direct spreken of reserveren? Bel 088 255 52 22 of vraag online aan met deze link.

*Het is belangrijk dat het videoplatform de mogelijkheid biedt om voorafgaand aan het gesprek een deelname link te delen met de tolk.

Binnen 1 minuut een tolk aan
de lijn?
Bel: 088 255 52 22
Thuiswerken door corona?
Tolk nodig?
Een conference call is de oplossing.

TVcN in een nieuw jasje

Een nieuwe tone of voice en een nieuwe website. Beiden met het doel om persoonlijk, relatie bewust, sociaal en fris te communiceren. Was dit dan niet zo?

Tone of Voice

De oude aanspreekvorm was formeel en sinds 1976 in gebruik bij TVcN.  In 2017, vonden we deze vorm ambtelijk en niet meer van deze tijd. De formele aanspreekvorm bleek niet meer geschikt. Deze verandering na 42 jaar bracht interne commotie. Want aan de telefoon, bij relaties, intern, op social media en bij mailverkeer werd de informele tone of voice ingevoerd. Nu, na 12 interne workshops, rollenspellen en flinke discussies is de nieuwe tone of voice veilig geland.

En als je het een verandert dan past het ander niet meer zo goed.

Nieuwe website

De website was al wat verouderd. Moeilijk aan te passen en formeel. Onder het motto als je iets doet doe het dan goed, zijn we vanaf nul gestart met het opbouwen van de nieuwe website. Voordeel, net als bij het bouwen van een nieuw huis, je mag zelf de vorm en de inrichting bepalen. Nadeel, als je nooit een huis hebt gebouwd, ontbreekt de kennis. Onder leiding van leverancier Stuurlui zijn we door de bouw van de website geloodst. Met vallen en opstaan, pittige discussies en creatieve hoogtepunten staat er nu een mooie persoonlijke, service gerichte website. Wij zijn trots. Benieuwd? Kijk gerust even rond!